Sunday 27 October 2013

first time

hai hai.. hihi. okay, this is my new blog. baru je buat tadi pukul 05:45 petang oke. haha. hemm. kita ni bukan pandai berblogging sangat. saje2 je pun buat ni. boleh jugak buat tempat lepas perasaan, ye dok. hahaha.

petang2 ni kita story2 sikitlah kayh.

aku ni orang nya sangat simple, tk reti nak berfeminin sangat actually. ada masa masa je bila nak feeling2 manja manja gedik ni. haha. tengok ladies kat luar sana yang pakai heels, makeup berlayer, saloon every month, wahhh. rasa macam best je. tapi bila nk apply kat diri sendiri aduhai punya la payah. tak tahu lah kenapa. sejak azali dah memang macam ni. hehe. tapi tak bemakna aku tak suka pada fesyen. aku sangat suka dan aku amek mana yang sesuai dengan diri aku sendiri. so, peace. hahaha.



gambar ni ditangkap masa aku attend dinner untuk fakulti aku, office management. so acah2 ayu gituu. hahaha. but still, that day I just wear sneakers untuk melangkah. hahahaha. kena bebel la jugak. :D padan dengan muka. 

ini lah aku. :)

hemm, 

rasanya untuk petang ni dah habis la kot cerita. nk apa lagi. hahaha.

oh btw, I lahir tahun 1994. libra girls. :)


No comments:

Post a Comment